ورود
^




گزارش کامل از اولین دوره مسابقات iCG-Heroes of the Strom بهار 1394
گزارش کامل از اولین دوره مسابقات iCG-Heroes of the Strom بهار 1394
گزارش کامل از اولین دوره مسابقات iCG-Heroes of the Strom بهار 1394

اولین دوره از سری مسابقات  Heroes of the storm  با همکاری شرکت ASUS  در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه 1394 برگزار شد .

 

تیم های شرکت کننده قبل از ساعت 10 صبح در محل برگزاری مسابقات (که با همکاری مجموعه iNFiNiTY شعبه مرکزی به عنوان محل برگزاری انتخاب شده بود) گردهم آمدند. 

 

پس از توزیع کارت های مسابقات، لیدر های هر تیم برای تکمیل ثبت نام وارد اتاق پذیرش مسابقات شدند و فرم تکمیل مشخصات تیم خود را تحویل مسئول برگزاری مسابقات دادند.

مسابقات در ساعت 11 صبح با 7 تیم (we are sick , The Axiom, Envy, Team Mystogan ,cancel, Star X, Javidan) شروع شد. در تمامی مراحل 2 بازی همزمان در حال برگزاری بود. سالن اصلی برای برگزاری مسابقات و اتاق های جداگانه برای تماشاچیان اختصاص داده شده بود.

 

از نکات جالب این دوره از مسابقات می توان به استقبال خوب از گیم BETA  و بازگشت گیمر های قدیمی به مسابقات نام برد .

 

مسابقات در 2 گروه زیر انجام گرفت :

گروه 1

گروه 2

We are sick

Team Mystogan

Envy

The Axiom

Cancel

Star X

Javidan

-

 

از کسانی که در محل برگزاری مسابقه بودند سوال پرسیده می شد که "به نظر شما کدام تیم قهرمان می شود؟" ، همه به یکی از 3 تا تیم گروه 2 اشاره می کردند که اسم گروه 2 را به گروه مرگ تغییر دادند .

مسابقات گروهی انجام گرفت که از گروه 1 تیم  "We are Sick"  به عنوان تیم اول بدون باخت و تیم  "Envy"  به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند ، و از گروه دوم تیم "Star X" به عنوان تیم اول و "Team Mystogan " به عنوان تیم دوم صعود کننده بودند. در کمال ناباوری تیم  "The Axiom"  از دور مسابقات حذف گردید.

در دور 2 حذفی تیم های "Star X" با تیم "Envy" بازی کردند و برنده بازی که تیم "Star X" بود و به فینال winner ها راه پیدا کرد و تیم "We are Sick" با تیم "Team Mystogan" بازی کرد که با کمال تعجب "We are "Sick  برنده بازی بود و به فینال winner  ها راه پیدا کرد و رقیب تیم "Star X" شد .

اولین بازی حساس بین 2 تیم "Envy"  و  "Team Mystogan" برگزار شد که علت حساس بودن آن این بود که در صورت باخت هر تیم آن تیم حذف می گردید و برنده بازی "Team Mystogan"  با نتیجه 2 بر 0 بود و به فینال loser  راه پیدا کرد و تیم Envy  از دور مسابقات حذف شد.

در بازی فینال winner ها تیم "We are Sick"  که پدیده این دوره از مسابقات بود توانست  تیم "Star X"  را با نتیجه 2-1 شکست دهد و به Grand final  با یک win advantage  راه پیدا کند .

تیم  "Star X"  برای بار دوم رقیب  "Team Mystogan"  شد که بازنده آن بازی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود می کند .

بازی فینال  loser ها آخرین بازی بود که به صورت BO3 برگزار شد و تیم "Star X" توانست برای بار دوم بر Team Mystogan  غلبه کند و به Grand Final  راه پیدا کرد و "Team Mystogan"  از دور رقابت ها حذف شد و مقام سومی را ازآن خود کرد.

 

مرحله Grand Final مسابقات به روز بعد موکول شد و در 10 صبح روز شنبه 26 اردیبهشت ماه دو تیم برای مسابقه فینال به محل برگزاری مسابقات آمدند.

تیم "We are Sick" به دلیل اینکه بازی های خود را تا فینال بدون باخت سپری کرده بود در فینال اصلی که BO5  بود یک بازی Advantage  داشت. فینال با نتیجه 1-0 به سود تیم "We are Sick" شروع شد.

در بازی اول که جذابیت خاصی هم داشت تیم "Star X" توانست برنده باشد و نتیجه را به برابری 1-1 برساند، اما در دو گیم بعدی تیم "We are Sick" توانست کنترل بازی را در دست خود بگیرد و این دو گیم را با پیروزی پشت سر بگذارد. تیم "We are Sick" که به عنوان پدیده ی این دوره از مسابقات شناخته شد قهرمان مسابقات iCG-Heroes of the Storm  شد. طبق صحبت های انجام شده با بازیکنان این تیم دلیل قهرمانی این تیم تنوع در انتخاب Hero ها و استراتژی های متنوع بود.

 

در ساعت 13 با حضور مسئولین ASUS مراسم اهدا جوایز برگزار شد و به سه تیم اول جوایزی ارزنده اهدا شد.

 

مسابقات این دوره در مطبوعات و خبرگزاری های کشور منتشر شد و امیدواریم در آینده مسابقاتی با کیفیت و کمیت بیشتری مشاهده کنیم.

بعضی از لینک های خبرگزاری ها:

سایت Asus Center / سایت برسام / روزنامه هدف و اقتصاد (سه شنبه 28 اردیبهشت 1394) / روزنامه صاحب قلم (دوشنبه 27 اردیبهت 1394)

 

در آخر از تمامی افراد مخصوصاً گروه اجرایی مسابقات (وحید میرشکاری، امیر زارعی پور، کیارش بابایی فر، علی اسفندیاری، علی سرمدی، امیرحسین بیات، ایلیاد اسفندیاری و...) و نمایندگی شرکت AUSU در ایران و شرکت کنندگان عزیز که از شهرستانهای کرج، قزوین، زنجان در مسابقات شرکت کرده بودند و با صبر و انرژی زیاد ما را در اولین دوره مسابقات Heroes of the Strom کشوری همراهی کردند کمال تشکر را داریم.

 

در زیر می توانید مجموعه ای از عکس های منتخب از اولین دوره مسابقات iCG-Heroes of the Strom را مشاهده کنید:

 

              

    

 

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
holyhorror 1395/2/5 
سلام و خدا قوت !!! بی صبرانه منتظر دوره دوم این بازی هستم آیا تمجدی برای دوره دوم هست .. ؟؟؟
سلام ویژه، تشکر، بله احتمالاً در تابستان تحت عنوان Iran-esports برگزار خواهیم کرد.